Thursday, December 16, 2010

VEILS OF THE MORNING....;)

Salam..bertemu kembali di sini..fuuhhh...alhamdulillah kian selesai tugas yang agak "memberatkan" minda..tapi boleh dimaafkan cz first time marking...hehehe..so i got two more days to go..sebelum attending final meeting di SJ on this coming Sunday...selepas Tuesday..yeehaa...merdeka...merdeka with my kids..tak sabar nak round the island....hehehe...best jugak dapat tengok movie sekali sekali untuk hilangkan stress..anyway..an island tour tu dah pasti...

This morning i dapat call dari sekolah informing me yang senarai penerima biasiswa *** baru diterima. Masalahnya adalah sekarang ni time cuti..terpaksalah i buka register semua form untuk dapatkan phone number students...woooo...nasib i bawa my daughters..dapatla jugak diorang tolong permudahkan my work. Maybe esok pun have to go again to school untuk jumpa boss..hehehe...aaah...small matterla tu. 

Since balik dua anak dara ni..riuh sikit umah ni...seronok nak masak sebab dua2 kaki makan hahaha..tapi masa my Yaya saje yang tinggal haritu..kami asyik lunch kat luar je..sebabnye 2 3 hari setelah akak dia ke Selangor..masak sikitpun tak habis..so..lebih baik lunch kat luar je...now..rindu sangat pada Yaya...suara di phone tu sound like she was happy down there..alhamdulillah..moga akan jadi kenangan terpahat di hatinya.

Ada few things lagi urusan dan kerja rumah yang belum settle...akan diusahakan agar selesai sebelum sekolah dibuka..bukan ape..kekangan masa yang sebabkan jadual lari sikit..hehehe..yang pastinya kebun i kat depan tu dah penuh dengan warna warni..bunga sudah mulai keluar...tak sabar tul...satu terapi tu sebenarnya setelah penat bekerja ataupun dalam keadaan stress..hehe..saiz garden amat minima tapi kualiti pokok yang ditanam itu yang penting...dalam hati ada taman maa...

K la u guys..nak stop dulu ni..nak masakkan cucur udang untuk the girls..malam ni diorang overnite umah granny..ada cousin diorang balik dari KL..so..tinggal i dengan along je la..so apelagi ada sikit lagi nak abihkan keja tu...insyaallah selesailah menjelang esok thari...lepas tu baru boleh nikmati saki baki cuti..hehehe..to my kids..mum luvs u all..i pohon kepada Allah agar berikan suatu kehidupan yang kian kukuh dan baik dari masa ke semasa. Daa..take care.

No comments:

Total Pageviews

visitors online