Sunday, December 12, 2010

EXTRAVAGANZA....!!

SALAMM..

Salam n morning untuk semua...pagi ini penuh rahmat bila hujan di luar..permulaan hari yang baik..insyaallah. Sebelum i mulakan kerja i seperti biasa..i ambil sedikit masa to jot down something here...hehehe..alhamdulillah tidakla sekalut 2 3 hari yang lepas sebelum i mendapat rentak marking paper tu...so now...a lot of improvement..terlalu banyak pengetahuan berharga yang i peroleh...dan ada juga terasa sedikit ketinggalan hehehe...anyway..Allah berikan i peluang ini n i takkan sia-siakan...mudah-mudahan.


My kids..angah n dida akan balik harini..n..in the same time Along n Yaya pulak akan spend time with their dad..alhamdulillah..perjalanan hidup ini Allah berikan kepada mereka seadanya..moga happy hendaknya. Ill continue doing my work..mungkin ..akan released tension juga petang nanti..minda n hati pun nk jugak rehat..hehehe..

Tahun hadapan akan tiba  in about two weeks from now..setiap tahun i berharap that ..tahun baru yang akan menguatkan lagi semangat jati diri dalam diri i..alhamdulillah jika dihitung kebelakang..im still alive..!!! Masih ada powerful spirit...thank u Allah..that was a precious gift yang diberikan pada i..no doubt at all about it..

So u guys..have to go now..hehehe..biarlah ringkas coretan ini asalkan dapat merasakan kehadirannya..hehehe..nk pekena nescafe panas..do take care..my luvs to all selected persons in my life.Daa..

No comments:

Total Pageviews

visitors online