Thursday, September 16, 2010

COLOURS OF AIDILFITRI...;-]P

 Bermula dari pagi..pergerakan aku agak perlahan..entahlan mcm ada instinct something happened...entahle...But still i try to make my day cheerful.  My along akan duduki trial spm on this coming Monday...as a mum..sudah tentu aku merasa risau..terlalu banyak dugaan yang aku hadapi..semakin mereka dewasa seolah semakin jauh dari aku seorang ibu yang berkorban masa n tenaga..mungkin itu sekadar apa yang terdetik di hati ini...semoga Allah kembalikan balik my along...luv him very much..
  Pada tika ini..rakan sepermainan dan jiran terdekat aku sedang bertarung nyawa di Hospital Sg Petani..very critical...kesian..perjalanan hidupnya juga penuh ranjau...moga kita dan sesiapa yang mengenali MOHD KAMAL BAHRAIN B MOHD SAID...memanjatkan doa agar Allah sembuhkan beliau dalam keadaan yang baik..dan..sekiranya telah ditakdirkan ia akan pergi...maka perginya dalam keadaan aman dan tenang...amin.
  Juga hari ini..ulang thun kelahiran ayah aku HJ ABU OSMAN B HAJI OMAR yang ke 71..syukur berbanding tahun sebelumnya..ayah kelihatan sihat dan ceria di samping anak cucu...terlalu banyak jasa dan pengorbanan seorang ayah kepada kami semua..takkan terbalas biarpun 1000 tahun kita hidup di dunia ini....AYAH..SELAMAT ULANGTAHUN KE 71..moga rajin makan ubat...dan jangan gaduh ngan mak tentang makan lagi k...heheheheh....luvs u both...

  Thats all for today...moga coretan ini berikan nilai kasih sayang dan kekeluargaan yang perlu kita jaga dan pupuk...appreciate the person that we loved k...daa...;-]p

No comments:

Total Pageviews

visitors online