Monday, November 1, 2010

SAKIT...

  1. Salam..bertemu di ruangan ini..sekadar meluahkan rasa yang tak dapat digambarkan dengan kata2. Terimakasih buat anak-anak yang bersama menjagaku tika aku tidak berdaya bangun...juga terimakasih untuk sahabat2 yang sudi menenangkan aku ..juga maaf buat anak2 muridku yang melihat aku menitiskan airmata di hadapan kelas....sebagai manusia tidak dapat aku menahan sebak yang sungguh mencengkam.
  2. Namun begitu...tetap aku gagahi langkah harungi kehidupan. Tidak aku menyalahkan takdir ..juga tidak mahu aku melawan takdir...langkah seolah terhenti dan sekeliling begitu sunyi tanpa suara...setelah apa yang aku lalui..setelah apa yang teranggap pada diriku ini...setelah langsung tiada dipedulikan...aku serahkan kembali pada mu ya Allah...kesakitan ini...agar dapat kau pulangkan padaku penawarnya ya Allah...
  3. Esok bermula lagi kehidupan dan tanggungjawab ku sebagai guru dan ibu..berikan aku kekuatan ya Allah...hilangkanlah airmata ini...segarkan wajah pucatku ini..tenangkan degup kencang jantungku ini...hilangkanlah sakit kepalaku ini ya Allah...amat sakit teramat perit...terimakasih kerna Kau mengujiku...meskipun terlalu berat aku mengharunginya...
  4. Along, angah, Dida n Yaya...terimakasih kerana memberi ruang pada mak yang tidak sihat ini...jaga diri baik-baik..belajarlah nak..kemuliaan tidak dapat dibeli dengan wang ringgit..mum luvs all of u...and please...luvs mum too...

No comments:

Total Pageviews

visitors online