Wednesday, November 3, 2010

MENTARI DI UFUK TIMUR....AKUUUU....;-P

  • Salam...jumpa lagi di ruangan bisu ini..mencoretkan sesuatu yang dapat dikongsikan...alhamdulillah perjalanan hidup pada hari ini baik dan aku lebih baik berbanding pada hari-hari sebelumnya...antara sahabat ramai yang memberi kata semangat meskipun tak semua yang tahu apa yang tersirat dalam hati aku ini....begitu juga anak2 murid ku tak putus bertanya..."Cikgu...cikgu ok  hari ni?"...terimakasih semua...thanks banyak2 sangat....
  • ents dah ambil paper Bahasa MelMy stuayu final exam..so habislah sesi P&P aku bersama mereka...perlu aku isikan dengan aktiviti bahasa agar tidak terbuang masa begitu saja...hmmm...pertama sekali aku akan buat aktiviti tekasilang kata...dari Berita Harian secara berpasangan...moga berkatlah ilmu yang mereka perolehi sebagaimana aku mahukan keberkatan rezeki yang ku cari melalui profesion ini....
  • Paper sejarah Form 4 pun dah selesai..sedang marking both paper BM and Sejarah..moga ada peningkatan berterusan dari setiap pelajar aku ini...amin. Cuma perlu diperkemaskan lagi delivering the facts explaination kepada mereka...becoz Sejarah is a subject yang sangat menarik jika ada taman dalam hati ketika mengulangkajinya...heheheheh...satu cabaran kepada guru sejarah pabila subject ini diwajibkan lulus bermula 2013...in the same time syukran..syukran...menggambarkan  secara tidak langsung bahawa betapa pentingnya iktibar dari sejarah lampau agar generasi  muda tidak buta sejarah dan hidup dalam keangkuhan dan tidak  mengenal asal usul.... 
  •  My along only got about three weeks from now sebelum menduduki SPM..my doa sentiasa bersamanya..i know he can do it...and now hes struggling hard for it...go along...mak mahu along kuat..jangan risaukan about me k...ill be strong for u sayang...and so do u...please be strong for mum too k....and to angah dont forget to recite doa to Allah setelah berusaha dalam PMR yang lalu...insyaallah..adala rezeki terbaik untuk diri ngah k....i luvs u both..;-p
  • My yaya tak jadi sertai trip to Kedah/Perlis ..banjir n keselamatan diri yang masih tak tahu apa2 tu sebabkan i tarik balik my permission and asked her to inform cikgu dia...dia tak jadi join the trip...i luv her and i dont want to have any worries on it [trip]..so its better  i made that decision and alhamdulillah my yaya well understood about it...
  • And now i sedang build up my spirit...my energy and my mind setting...please ya Allah..berikan aku kekuatan n jauhkan aku dari niat yang tidak baik...peliharalah aku dan anak2ku...moga Kau sentiasa bersamaku. Sessi persekolahan juga akan berakhir tidak lama lagi..so..as usual here n there kalut settlekan keja n i really hope hidup i kembali normal....sederhana, tenang dan tidak menyusahkan orang lain....
  • So ive to end up my writing here...need to rest my self...baru nak baik dari minor migrain..and to all bloggers n my fb followers..apa yang baik boleh u ambil dari penulisan ini..ambil la..and i hope..kita semua will appreciate apa yang kita sedang lalui dalam hidup kita eventhough ada certain of it yang melukakan hati kita....salam n nite..Dida. Along, Angah, MN and Yaya...i luvs u all.  Stay cool n tke care

    No comments:

    Total Pageviews

    visitors online