Sunday, June 12, 2011

Teratai Bunga Indah.....

Salam...hmm..kejapnye dah nak buka sekolah haha...alhamdulillah cuti ini sangat bermakna buat kami sekeluarga. Kesibukan ttap dirasakan..meskipun jadual telah disusun rapi. Dapat spend holiday di Pahang sangat bermakna kerana dapat berjumpa xstudents , rakan setugas dahulu dan juga kenalan rapat di sana. Sudah agak lama tak memandu jarak jauh..alhamdulillah selamat kami sekeluarga pergi dan balik ke/dari Pahang. Bertolak pagi lebih kurang 915 pagi dan sampai di Temerloh pukul 425 petang...

Anak2 sudah mulai sibuk itu dan ini..almaklumlah dah nak ke sekolah semula..as for me as a mum..for sure akan kembali sibuk dengan tugas rasmi dan juga menjadi supir menghantar anak pergi dan balik tusyen..hehe..sejak dari zaman anak2 masih di sekolah rendah lagi...dah lali..no hal punya...hehe..biasalah sesekali kena angkat diri sendiri..bagi semangat..Yaya sibuk dengan tusyen di sekolah pada minggu pertama cuti. UPSR pun dah hampir tiba..sekejap je masa berlalu..

Bisnes juga alhamdulillah ...sudah ada peningkatan. Sokongan dan dorongan tak pernah putus dari upline dan sideline..insentive ke Belgium dan Umrah dah keluar..so..hve to struggle untuk menikmati percutian percuma ini...insyaallah.  After school break ni..kembali focus on biz..cuti tetap cuti..quality time for the kids..tempohari waktu ke Perth memang seronok n beronok-ronok giler. 

Memang  first class serve n well managed dari segi penginapan, pengangkutan, makanan n also destinasi lawatan..penerbangan mengambil masa about 6 hours..pergi 1 beg je..balik fullamakk..beranak pinak beg..tapi ok je sebab beli souvenirs, and of course takleh lupa punya..chocolate!! sampai 3 kilos i beli utk dibawa balik...nilai duit kita rm1 sama dengan duit di sana 3.20 so bayang tengoklah bila sekilo chocolate 28 nilai duit di sana ..darablah dengan 3.20 hampir rm300 saja abis on chocolate..hehe..

Oklah hve to stop for a while nanti kita sambung lagi...rindu betul nak jot down something based on motivational materials...tak apalah kita dahulukan apa yang patut..so u guys tke care n thank u so much for dropping by on my blog...tke care.


Nazlinaao
Hati bukan utk dijadikan mainan..renung2kan...hahaha

No comments:

Total Pageviews

visitors online