Sunday, June 19, 2011

PEGANG PADA HATI BUKAN PADA JANJI..HAHA

Salam..bertemu semula di ruangan ini..hmm..esok sudah mula minggu baru sesi persekolahan. Nampaknya sibuk seperti biasa la...haha. My kids sibuk dengan latihan sukan.  So,,dah mula balikla minat si kecil tu nak beraksi di dalam acara favorite dia...200m and 4x100m...Persiapan hari raya pun dah terasa kat sekolah tu..tempah baju sana sini..hehe..dah jadi macam pasar borong pun ye jugak..tapi itulah kehidupan namanya.

My business sangat positive. Dengan rakan kongsi yang hebat..so insyaallah until end of the year akan lebih besar lagi hasil yang diperolehi. Insentif umrah dan ke Holand atau Belgium telah dibuka..memang fight habisan insyaallah...happy n hope that rezeki yang diperolehi akan diberkati..amin

My form 4 students pun dah ambil mid year exam..so i bercadang utk carry out extra class bagi yang ada potential to get cemerlang in Bahasa Melayu. Budaya waktu mengajar di Pahang sudah mariii...hahaha...so insyaallah 20 students been selected and kita lihat hasilnya end of this year or maybe dalam UK2 nanti..insyallah.

K la..have to end up here..so tak lupa to wish HAPPY FATHER'S DAY...untuk my dad. And may happiness be mine always..hmmm...insyaallah.

*ada kisah one of my friend yang rasa tercabar apabila diduga bajunya terkoyak pada suatu ketika dahulu..so..ekoran dari itu..setiap hari dia memakai baju baru dan cuba menunjukkan kepada  orang lain bahawa dia mempunyai banyak baju dan berharap orang akan melupakan tika saat dia memakai pakaian yang koyak itu...hmm...hehe..kesimpulannya..biarlah berapa banyak pun baju yang ditunjukkan..dia tidak dapat mengubah apa2 pun dan sebenarnya orang lain tak kisah pun...hahaha....renung2kan.


inaao

No comments:

Total Pageviews

visitors online