Monday, September 5, 2011

TIGA MALAM TANPA BINTANG..HEHE

Salam..dalam nada santai coretan bermula sekali lagi diruangan ini..setelah hampir  sebulan menyepi..Bukan apa sekadar memberi tumpuan pada anak2 khususnya di bulan Ramadhan yang sibuk dengan agenda2nya. Alhamdulillah Ramadhan kali ini lebih bermakna..di mana di sinilah bermulanya satu perjalanan baru buat aku...terimakasih kepada insan yang sudi memberikan semangat dan berani tampil tidak berputus asa dalam kemelut rasa yang lalu...moga Allah memberikan kebaikan dan kebahagiaan buat insan seumpamanya..amin.

Ramadhan kali ini amat berbeza sekali..sungguh bererti baik dari segi urusan anak2, tugasan di sekolah dan simpulan silaturrahim yg baru berputik..alhamdulillah rezeki yang Allah berikan pada tahun ini dapat dikongsi bersama anak2..moga dimurahkan lagi dan dibuka seluasnya pintu rezeki buat aku dan anak2.

13September nanti..my youngest one akan menduduki peperiksaan UPSR..so..utk seminggu ke hadapan ini..tumpuan diberikan sepenuhnya terhadap Yaya...mudah2an akan lebih yakin dirinya menghadapi detik bersejarah itu..Along juga sudah dapt menyesuaikan diri di tempat baru..pada mulanya  aku tidak begitu setuju dengan lokasi institusi pengajian yang dipilihnya...ttp sebagai seorang ibu aku harus menolak ke tepi rasa peribadi utk membolehkan along mengambil bidang yang diminatinya..alhamdulillah..semuanya telah ku buang jauh...

Kini routine kembali seperti biasa..kelas aerobic akan on semula bermula 7 September..hehe..8 September pula harus mengikuti Taklimat Pembinaan Item Bahasa Melayu Tingkatan 4 di PPD . 10hbSeptember akan mengikuti LDP Khas ke Padang Besar dengan group SMKSA...dan Ahadnya pula ..open house untuk budak kelas...nampaknya jadual padat sekali minggu ini...anyway hopefully ia tidak mencuri banyak masa aku with my Yaya..go go Yaya...u can do it..!!!

Saudara mara ramai pulang berhari raya di kampung..sungguh meriah this Aidilfitri....until Saturday masih sibuk beraya...kecuali  semalam sibuk dengan persiapan anak2 balik ke hostel dan college..sunyi semula la umah ..this morning pun jaga kul 625 pagi hehe...kelam kabut dibuatnya...tp alhamdulillah sampai sekolah on time jugak... 

Petang ni janji with the kids utk outing..hehe..happy n alhamdulillah to Allah for giving me this comfort feeling..moga berpanjangan. So..jumpa lagi di lain penulisan. Rindu sesangat utk share maklumat ilmiah..dont worry ill jot down something useful ..as soon as possible..so salam to all.


NAZLINAAO

No comments:

Total Pageviews

visitors online